Próba ognia

poniedziałek, 6 czerwca 2011

"Mrok" przeniesiony

I klops. Ledwie skończyłam dłubać się z okładką do "Mroku", dowiedziałam się, że został przeniesiony na wrzesień :( Nie ma to jak dodatkowa, motywacja, nie? Zostaje mi tylko pokazać całą okładkę, bo czemu nie...



Reasumując - 15 czerwca mamy "Córki Księżyca 2" oraz dziewiątych "Zwiadowców", 29 czerwca "Kostkę Śmierci". A miało być tak pięknie...

Co do książek dystopijnych (bo tak się to aktualnie nazywa), zapewne niedługo wystąpi zalew. Mamy w planach i tę tematykę, jednakże szukamy teraz czegoś naprawdę fajnego :) Napaliłam się strasznie na jedną serię, ale po przeanalizowaniu, doszliśmy do wniosku, że wiek głównej bohaterki, która liczy sobie lat 11, może trochę odstraszyć niektórych czytelników ;-) Co my tam mamy w tej chwili na tapecie... "Shadow Children" pani Haddix, bardzo dobra literatura na wysokim poziomie. Przyszłość, kontrola urodzeń, każda rodzina może mieć tylko jedno dziecko.



Na początku przyszłego roku wyjdzie "Glow", czyli rzecz z podróżą kosmiczną w tle.





Poza tym, z takich trochę innych książek, mamy "The Iron Thorn", czyli coś z pogranicza paranormalu, steampunku i horroru :)



Ale podrzucajcie swoje typy, w końcu to WY wiecie najlepiej, co chcecie czytać, nie? :)
Mła nieustająco czeka na "Nevermore" :))) Na blogu autorki jest playlista do książki, a na niej między innymi to:



Przyznam szczerze, że zanim to wydamy, pewnie zrobię własną ;-) Wychowałam się właściwie na metalu, gotyku i pochodnych :D

7 komentarzy:

  1. A ja się jednak trochę cieszę, że premiera "Mroku" została przesunięta, bo to znaczy, że bez stresu i na spokojnie zdążę przeczytać pierwszą część :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeeee!Nie,nie, nie! To niemożliwe! Zgłaszam sprzeciw! Chcę Mroku! A książki zapowiadają się fajnie tylko szkoda ze tyle premier zostało przesuniętych......

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie czytam "Straż" i tak się cieszyłam, że zaraz będzie 2 część, a tu klops :P No, ale nic ;)
    "Glow" ma piękne okładki *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez tak jak Ven czytam teraz "Straż" i też się cieszyłam.Co powiecie na strajk? Strajkujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokój tam! To my powinniśmy strajkować :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitne plany - Glow i Thorn wyglądają przynajmniej interesująco :) Że nie wspomnę o pięknej okładce Mroku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie! "Mrok" też?! Teraz to już się zdenerwowałam -.-'.
    Wydaje mi się, że "The Iron Thorn" może mi się najbardziej spodobać, choć "Shadow Children" też może być niezłe. A "Glow" nie podoba mi się ani z okładki, ani tematycznie :/.
    A pani z teledysku ma bardzo ładną kieckę :).

    OdpowiedzUsuń