Próba ognia

niedziela, 15 lipca 2012

Złota Zakładka AD 2012



Czyli kolejna odsłona nagrody bloggerów dla najlepszych książek :) Tak, warto o tym napisać - nie tylko dlatego, że jest to JAKIŚ temat na wpis (autoironia: mode on), ale przede wszystkim dlatego, że inicjatywa jest fajna i godna poparcia.

No i mam jeszcze jeden powód: na liście młodzieżowej jest JEDNA (JEDNA!) książka Jaguara i pewnie domyślacie się, która? Jak się nie domyślacie, rzućcie okiem na ankietę ;-) "Nevermore" oczywiście ;-) Strasznie się cieszę, że książka, którą uwielbiam znalazła się wśród nominowanych.

Ale do rzeczy: szczegóły znajdziecie na stronie Złotej Zakładki . Jeśli ktoś nie zna tej inicjatywy, zachęcam do zapoznania się (choć przypuszczam, że to tylko ja wiecznie różne sprawy przesypiam ;-))

Kolejny post niebawem - dłuższy ;-)

2 komentarze:

  1. Ja już głosowałam i Nevermore dałam 5.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko ty przesypiasz większość ciekawych rzeczy ja również. Teraz tez szoruje nosem o klawiaturę mimo iż dopiero co wstałam. Złota Zakładka gdzieś mi się o oczy obiła, ale jakoś bardziej się tym nie interesowałam. Teraz zobaczę co jest grane.

    OdpowiedzUsuń