Próba ognia

środa, 4 maja 2011

Szukam osób skłonnych do poświęceń!

Szukam osób skłonnych do poświęceń wśród grona bloggerów. Wiem, że nie odpisuję na wszystkie zapytania, mylę wysyłane książki i generalnie nie jestem najłatwiejszą w obsłudze osobą w historii, ale JESTEM SAMA :( Więc wielkie sorry...

A teraz mam zonk. Nie mam przedpremierowych wydruków "Córek Księżyca" i zastanawiam się, czy ktoś byłby skłonny przeczytać "Boginię Nocy" w formie PDF, z monitora? Potem doślę gotową książkę, ale chwilowo nie bardzo mam co wysyłać. Mnie się toto podobało, ale z mojego wydruku zostały strzępy. Strzępy, po których przemaszerował utytłany w balkonowym błotku kot.

To co, znajdzie się ktoś chętny na PDF? Ktoś, kto zrecenzowałby "Boginię", która nie przybrała jeszcze formy książkowej?

Piśnijcie, co?

---

Poza tym dzisiaj jest dzień totalnego szaleństwa. Jeśli kogoś interesuje, co się robi na moim stanowisku, wyjaśniam - najpierw bannery, potem konkursy, potem załatwia się gadżety i szuka hurtowni koszulek, odbiera się naście telefonów, ściąga książki z magazynu, wysyła informacje prasowe, a w przerwie na złapanie oddechu odkrywa się, że ciekawa oferta na Grouponie jest LEWA.
O.

19 komentarzy:

  1. Jednym słowem ma Pani pełne ręce roboty. Ale z drugiej strony musi to być całkiem ciekawa praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zrecenzowałabym te "Córki..." :)
    Mój blog: http://nuta-oczarowania.blogspot.com/
    Jeśli oferta jest aktualna a i Wydawnictwo chętne, to proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie też chętnie zrecenzuję, jeśli jeszcze aktualne:) agnieszkapohl.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja również bardzo chętnie. :)
    http://panna-swawolna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również mogę napisać recenzję

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też jak najbardziej chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chętny email ALIEN200@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa praca.Tez bym tak chciała oczywiście w przyszłości. A książkę chętnie bym zrecenzowałabym ale wprawy w tym nie mam ja inni.

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią bym się poświęciła, ale chyba już za późno..
    ale zawszę mogę coś innego zrecenzować.. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wieczór. ^^
    Jeżeli nie jest już za późno, to chciałabym zgłościć swoją `kandydaturę` odnośnie recencji pdf'a, chociaż przy takim zainteresowaniu wątpię, czy jednak to ma sens... Jednak nadal tli się płomyk nadziei, prawda.? :)

    Ku temu podaję swój adres mailowy : veronique-jess@wp.pl

    Życzę miłego wieczoru oraz pozdrawiam, Veronique.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja bym była chętna, jeśli nie jest za późno.

    jennifer.laugh@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że uprzedziły mnie całe rzesze, ale i ja zgłoszę się na posadę "skłonnej do poświęceń recenzentki":)
    Powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Misie, nie do wszystkich mam adresy... Do kogo mam, do tego posłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie masz i nie podesłałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  15. mój ankakarczewianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie dostałam żadnej wiadomości..;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra, kończę tę akcję, PDFy do wszystkich zainteresowanych wyślę jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, a miałam nadzieję, że się jeszcze załapię :(...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, nie załapałam się, a kocham pisać recenzje. Dodatkowo te "Boginie Księżyca" strrrasznie mnie nęcą... Szkoda, mówi się trodno. A i dodaje do obserwowanych ^^ I zapraszam serdecznie do mnie: http://ksiazkoholiczka-nadeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń