Próba ognia

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świątecznie

Miałam wspaniałe plany na wyczesaną graficznie prezentację świątecznych życzeń, ale po grudniowym maratonie kreatywna część mojego ja jest bardziej martwa niż śledzik w oleju. Będzie więc ubogo, ale serdecznie :)

Wszystkim czytelnikom życzymy radosnych, zdrowych, spokojnych i udanych Świąt Bożego Narodzenia. Takich pachnących choinką i piernikiem. Chyba, że ktoś woli aromat duszonej kapusty ;-) 


Pytanie kompletnie bez sensu... W przeciwieństwie do Mikołaja, Jaguar lubi również niekoniecznie grzeczne dzieci ;-) I kiedy już Mikołaj odwali swoje, prezenty będziemy rozdawać my - po Nowym Roku ;-)

A teraz wszyscy oddalamy się galopem w kierunku choinki ;-) Do miłego!

5 komentarzy:

  1. Ooooj, uroczyście przysięgam, że byłam bardzo, ale to bardzo niegrzeczna :D

    Wesołych, rodzinnych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam bardzo "jaguarowa" w tym roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na całe święta i Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i spokojnych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by tam by lubił grzeczne dzieci?

    OdpowiedzUsuń