Próba ognia

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Konkurs - rozwiązanie

Zanim napiszę,
chciałam się dowiedzieć, co macie do perfum Euphoria? :D Bardzo je lubię, dostała kiedyś, już mi się prawie skończyły, ale uważam je za jeden z najfajniejszych zapachów. Obok Angel i Womanity Thierry'ego Muglera ;-) DKNY, które pojawiło się w tekstach również mam, żeby nie było. Zaczynam podejrzewać, że ktoś grzebał mi w łazience, w szafce na buty (Deichmann, Puma) i w szafce z kosmetykami ;-)

Wiem, ze wyniki miały być w piątek, ale... Ale to chyba najtrudniejszy do rozstrzygnięcia konkurs, jaki mi się przydarzył. Wszystkie teksty są świetne, przy kilku prawie wpadłam pod biurko, przebijacie nawet Czarne Pigwy i albańskie określenia pioruna. Najchętniej wysłałabym książki wszystkim, ale... nie mogę :( Niech więc się stanie:

1. Autor Anonimowy za:
- Dwie smukłe stopy w rozmiarze 40 w dwunastocentymetrowych szpilkach od Jimmy’ego Choo.
- Kto by pomyślał: WENTYLATOR z Castoramy.

2. Aga za:
- Był słodki jak czekolada Milka, delikatny jak serek Danio , a jednocześnie gorący niczym kubek Knorr i ostry jak papryka chili Kamisa.
- Kochała go całym sercem, choć wydawał się nieosiągalny jak praca w TVN.

3. Asieqq za:
- Dziewczyna wyczuła idealnie wyrzeźbione mięśnie Force’a, które wieczorami miał w zwyczaju smarować oliwką Johnson’s Baby.

I, ponieważ mnie rozbroiliście, nagrodę honorową otrzyma jeszcze Patka za porażający siłą wyrazu kawałek:
- Mam nadzieję, że jesteś ubezpieczony w PZU.
Z furia rozpięła torbę Pumy i wyciągnęła z niej piłę Husqvarny.
- Idę po ciebie kochanie!- Krzyknęła nim warkot całkowicie zagłuszył jej słowa.

Laureatów poproszę o mejle na adres: joanna.jaguar@op.pl :)

A poza tym, bądźcie w gotowości, jestem krynicą idiotycznych pomysłów ;-)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje!! :) Wszystkie teksty były świetne!
    Mi się nie udało, ale może następnym razem ;)

    Pozdrawiam,
    Patrycja (Ruczek)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę :) A mail już do Pani poszedł.

    Ala (KS&J<3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki ;P
    Mnie najbardziej podobało się opowiadanie Agi xd

    Pozdrawiam, G. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa!!! Nagroda honorowa! :)
    Bardzo bardzo bardzo dziękuję! :D
    Uwielbiam Pani pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń