Próba ognia

środa, 5 czerwca 2013

Włamywaczy serdecznie pozdrawiamy



Naszych prywatnych włamywaczy, z Bożej łaski hakerów, którzy usiłowali uzyskać administracyjny dostęp do naszej oficjalnej strony internetowej. O! Przyznam – zbaraniałam. Różnych rzeczy mogłabym się spodziewać, ale prób przejęcia naszej domeny raczej nie. Patrzcie państwo, są na tym świecie rzeczy, które wciąż jeszcze potrafią mnie zaskoczyć ;-)

Hakerów zostawmy w spokoju (chyba, że ktoś z was się przyznaje :P), na głównej wisi sobie odezwa do narodu – o tym, że kryzys i problemy, że zmiany w planie i przesunięcia. Niestety – tak się parszywie składa, że nie do końca się składa. 

Ad rem. W czerwcu ukażą się książki:

- GONE: Zniknęli. Faza szósta. Światło Michaela Granta;
- Love Story Jennifer Echols;
- Ta dziewczyna jest trochę dziwna Jo Whittemore (w serii Ups!);
- Wszystko OK! Barbary Dee (również w serii Ups!).

Mamy również ZASKAKUJĄCY plan na lipiec:

- Iskra Amy Kathleen Ryan;
- Czarny Londyn. Uliczna magia Caitlin Kittredge;
- Czarny Londyn.
Demon Bound Caitlin Kittredge;
- Za głosem serca (wcześniej znane jako Szczęściara) Aidan Donnelley Rowley.

Na jesień przeskoczyły nam zapowiadane wcześniej „Black Out” oraz drugi tom „Częściowców”.

Zarówno Czarny Londyn jak i Za głosem serca przeznaczone są dla dorosłych czytelników, co nie znaczy, że postanowiłyśmy porzucić młodzieżówkę i ruszyć na podbój obcych terenów. Od bardzo dawna Jaguar chciał poszerzyć swoje horyzonty. Nadal chcemy, tylko czasy po temu nieszczególne.

Już niebawem kolejny odcinek mojego przynudzania na tematy wielce ogólne. Gdybym zapomniała, bijcie :)

22 komentarze:

  1. Z utęsknieniem czekam na Iskrę.
    Bardzo mi się podobają plany wydawnicze, te lipcowe w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no tego jeszcze nie grali. ;)
    A na co czekam? Oczywiście na „Czarny Londyn”, ale i „Love Story” mnie zainteresowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeka na "Iskrę", ale "Love story" też bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością będę wyczekiwała wszelkich informacji o serii "Czarny Londyn". Jestem ich strasznie ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Komuś się nudziło. ;)

    Nie mogę się doczekać GONE! Mail wysłany już kilka dni temu, teraz czekam na odpowiedź. :)

    "Iskra" w lipcu brzmi bardzo kusząco, a "Czarny London" zdecydowanie jest książką dla mnie! Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle się zapowiada, chętnie bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zhakowali jedyną stronę, na której oglądam anime - to był cios. Niektórzy ludzie chyba nie mają co robić, dobrze, że z Jaguarem im się nie udało. ;)
    A co do zapowiedzi to biorę wszystkie. Ostatnio stałam się bardzo wybredna w kwestii książek, a tutaj proszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie w szczególności interesuje wydana niedawno "Pieczęć ognia" :D Mam nadzieję, że któraś z zapowiedzianych powieści wpadnie w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny plan. Fajnie, że od razu dwie części Czarnego Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jak do lipca nadrobię pierwszą część Iskry to wychodzi na to że pierwsza część wakacji pod "patronatem" Jaguara :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może w końcu zmobilizuje się i znajdę czas, żeby przeczytać pierwszą część "Częściowców" i może wyrobie się przed premierą drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzcie, a ja już w odmętach internetów czytałem, żeście upadli i zbankrutowali, że ostatnie GONE nie wyjdzie i fragment na fb to jedyny przetłumaczony. Bardzo cieszy mnie wiadomość, że jednak działacie.
    Co do książki ''Czarny Londyn'' to jest ta, która miała być pod logiem ''Piątego peronu''? Bo skusiłbym się, mimo poprzedniego niepowodzenia z tą autorką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeeee, a kto napisał, że zbankrutowaliśmy i że szóstego GONE nie będzie? O_o' Sytuacja na rynku jest mocno gówniana, że sobie pozwolę, ale chwilowo nie emigrujemy do Londynu ze wspomnianym czas jakiś temu warzywniakiem.

      Usuń
  13. Nie mogę doczekać się "Love story" i mam nadzieję, że jak już te kilka książek J.Echols zostało wydanych, to i kolejnych się doczekam ^^ "Iskrę" przeczytam z tzw "musu", bo "Blask" trochę wymęczyłam :/ Ale mam nadzieję, że moja opinia się polepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny Londyn. Demon Bound Caitlin Kittredge i Za głosem serca z wielką przyjemnością bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm, ostatnio wiele wydawnictw zostało zaatakowanych. Na pewno Papierowy Księżyc miał z tym problem, bo jakiś Sułtan go przejął == Dobrze, że z Wami się nie udało!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przeczytałabym finał GONE :D
    Z prezentowanych premier najbardziej czekam na następny tom „Częściowców” ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Włamują się do wydawnictw? Może są pasjonatami czytania :D
    ja już się nie mogę doczekać Love story :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiadają się interesujące lektury :)
    Pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  19. Już nie mogę się doczekać GONE :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Do włamania się nie przyznaję :P Ale to w sumie pewna forma uznania dla Was to, że ktoś próbował się włamać ;-)

    Z proponowanych tytułów najbardziej czekam na Gone. Już usycham z tęsknoty. W drugiej kolejności oczywiście na Iskrę, gdyż właśnie skończyłam czytać Blask.

    Proszę mnie nie linczować :P

    OdpowiedzUsuń