Próba ognia

wtorek, 6 września 2011

W tak zwanym międzyczasie...

Międzyczas jest wtedy, kiedy mam do zrobienia to, to, to i jeszcze tamto. W pewnym momencie orientuję się, że nie myślę, tylko tępo gapię się w monitor, na przykład na rozkład zajęć fitness w moim klubie. Zupełnie jakby od gapienia się na niego, zrobił się nagle ciekawszy - płonne nadzieje, od kiedy wyleciała moja ulubiona instruktorka, za diabła nie chce mi się tam chodzić.

Mniejsza, zdefiniowałam "międzyczas", do roboty.

Jednym z dzisiejszych zajęć była realizacja wczorajszego planu:
ZDECYDUJMY JAKI KOLOR MA MIEĆ NAPIS NA ODDECHU NOCY
Żeby zdecydować, jaki kolor, trzeba różne kolory wetknąć na okładkę. Więc wetknęłam. Dziewięć. Dziewięć różnych kolorów zamieszczam zatem (w międzyczasie).



Teraz ktoś bardziej kompetentny podejmie decyzję i książka wyląduje w drukarni. Ale w książce ma być zajawka "Nevermore" z kalendarzykiem na ten rok szkolny, więc zaraz się wezmę za wrzutkę... Tylko zakończę mój międzyczas.

Dzisiaj również trafił wreszcie na YouTube filmik do książki Haddix, której poświęcę osobnego posta, a może nawet osobną stronę :) Doszłyśmy wreszcie do porozumienia względem sposobu wydania - będzie jedna książka, a w niej dwa tomy. Całość będzie kosztować 37,90, myślę że ta cena jest do przełknięcia... Kurczę, jak ja bym chciała, żeby opłacało się wydawać książki kosztujące 10 zł, serio.



Były przy okazji tego filmiku wątpliwości, czy nie za ostro... Nie wiem. Chyba ja jestem ostra ;-) A przy okazji, to całkiem fajna sprawa w ciągu jednego dnia nauczyć się robić coś, o czym nie ma się zielonego pojęcia ;-)

Międzyczas się kończy, muszę złożyć wrzutkę.
Przepraszam bloggerów, jeszcze tylko ten tydzień...

7 komentarzy:

  1. Filmik jest świetny:) Daje do myślenia. Teraz jeszcze bardziej chcę przeczytać książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik jest fajny, jeśli jest taki, jak 'atmosfera' książki, kiedy się ją czyta, to chcę Dzieci cienie!!!

    Ala (KS&J<3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te npaisy do "oddechu Nocy" zupełnie zmieniają całą okładkę :D Mnie najbardziej podoba się ta ostatnia. W ogóle okładka wygląda bardzo żywo i wyraziście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Film jest mocny i poruszający - taki pewnie ma być. A co do napisów to podobają mi się 2 i 7 :D Ale ciężko przecież dogodzić wszystkim a kolor napisów to nie jest jakaś śmiertelnie ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, zapowiada się naprawdę świetna i emocjonująca seria. Po prostu nic tylko wyczekiwać początku października :)

    Odnośnie okładek - najbardziej podoba mi się wersja nr 2 (środek na samej górze), ale ostatnia też prezentuje się ładnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity ten filmik.Klimatyczny bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię antyutopię dlatego też chętnie przeczytam książkę Haddix.
    Okładka najlepsza góra ta najbardziej z lewej strony, inne napisy troszkę za ostre barwy.

    OdpowiedzUsuń