Próba ognia

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Kroniki Wardstone - film w 2013?

Tak mówią...

Miło nam poinformować, że pierwszy z serii filmów kinowych na podstawie „Kronik Wardstone” wszedł nareszcie w fazę pre-produkcji i pojawi się na ekranach w 2013 roku.
Reżyserem filmu „The Seventh Son” jest rosyjski reżyser, Siergiej Władimirowicz Bodrow, nominowany w 2008 roku do Oscara za dramat historyczny o Czyngis-Chanie. W roli stracharza wystąpić ma znany z wielu znakomitych filmów, uhonorowany wyróżnieniem Amerykańskiej Akademii Filmowej za rolę w „Szalonym sercu”, Jeff Bridges. W postać Mateczki Malkin wcieli się czterokrotnie nominowana do Oscara Julianne Moore.
Rolę Toma Warda, nastoletniego ucznia pogromcy potworów powierzono mało jeszcze znanemu aktorowi, Samowi Claflinowi, którego polscy widzowie mogą kojarzyć z drugoplanowej roli kaznodziei Filipa w czwartej części „Piratów z Karaibów”. Claflinowi partnerować będzie szwedzka aktorka telewizyjna i kinowa młodego pokolenia, Alicia Vikander.

(A ja akurat wczoraj widziałam "Piratów" i klechę kojarzę, łał!)

2 komentarze:

  1. "Zwiadowcy" też mieli być, a ich nie ma :/.

    Ale może namówię znajomych i pójdziemy w tym 2013 roku na "Kroniki" :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu wypatruję tej ekranizacji, bo książki bardzo mi się podobały :) Szczerze mówiąc już straciłam nadzieję, że ten film nakręcą, a tu proszę :D Ciekawa jestem jak im to wyjdzie i czy to nie będzie jakiś kiepski niewypał... No oby nie :) Chociaż zawsze myślałam, że Toma zagra ktoś młodszy...

    OdpowiedzUsuń